Kuinka Turvapuhelu toimii?
Turvapuhelu on automaattinen puhelinsoittojärjestelmä, joka soittaa hoivattavalle sovituin ajankohdin. Soittojen puheviestit voit valita valmiista viestiehdotuksista tai kirjoittaa kokonaan uusia viestejä, jotka Turvapuhelu soittaa läheisellesi. Voit myös itse äänittää viestit, jos haluat.
Turvapuhelu soittaa viestisi valitulle henkilölle sovittuna ajankohtana. Palvelu yrittää tavoittaa henkilöä kolmesti 15 minuutin välein. Mikäli henkilöä ei tavoiteta kolmen soittokerran jälkeen, palvelu ilmoittaa siitä sinulle tai muulle haluamallesi taholle.
Mitä laitteita läheisesi ja sinä tarvitsette?
Läheisellesi riittää
mikä tahansa puhelinlaite.
Sinulle tietokone,
älypuhelin, padi tai tabletti.
Miten saat palvelun käyttöön?
- Luo itsellesi Turvapuhelu tili ja täytä pyydetyt tiedot.
- Täytä soittokalenterin perustiedot.
- Valitse, kenelle ilmoitetaan mahdollisesta avuntarpeesta.
- Kirjoita, äänitä tai valitse puhelujen sisällöt.
- Valitse soittojen ajankohdat viikkokalenterista.
- Valitse maksutapa ja aktivoi soittokalenteri.
- Tarkemmat ohjeet Palvelun käyttöohjeet sivulla
Mitä maksutapoja Turvapuhelu Palvelussa käytetään?
- Jos teet kertaoston joksikin tietyksi ajanjaksoksi, voit maksaa ostoksesi käyttäen verkkopankkia, luottokorttia tai mobiilimaksua.
- Jos teet toistaiseksi jatkuvan tilauksen, se hoituu luottokortilla.
- Hoito-organisaatioiden kanssa sovimme tarvittaessa laskutuksesta.
Asiaa ääniviesteistä sekä äänimalleja
Voit valita eri ääniviestin vaikka jokaiseen puheluun, jos se on tarpeen. Viesteistä on olemassa valmiita vakioviestejä ja lisäämme niitä kokemusten perusteella jatkuvasti. Jos vakioviesteistä ei löydy sopivaa, voit joko äänittää viestin omalla äänelläsi tai kirjoittaa viestin tekstinä, jonka sitten automaattiääni lukee. Automaattiääniksi voit valita jonkin alla olevista kolmesta, Selman, Nooran tai Harrin. Kirjoitettuasi tekstin voit kuunnella ääniviestin ja testata, oletko tyytyväinen. Voit myös testata eri ääniä ennen kuin tallennat haluamasi.